Enquesta de satisfacció del Restaurant Per seguir millorant els nostres serveis necessitem conèixer la teva opinió. Dedica’ns uns minuts a completar aquesta enquesta. Edat: <30 31-40 41-50 51-60 61-70 71-80 >81 Sexe: Home Dona País: Please select your answer Espanya Àustria Bèlgica Bulgària Xipre Dinamarca Finlàndia França Grècia Hongria Irlanda Itàlia Luxemburg Malta Països Baixos Polònia Portugal Regne Unit Alemanya Romania Suècia Letònia Estònia Lituània Republica Checa Republica Eslovaca Eslovènia Altres Països O Territoris De La Unió Europea Altres Països O Territoris De America Del Nord Altres Països O Territoris De Sud America Altres Països O Territoris Del Carib I America Central Altres Països O Territoris De Africa Altres Països O Territoris D'Àsia Altres Països O Territoris D'Oceania Soci del club: Si No Valora, segons el teu nivell de satisfacció, els següents aspectes del Restaurant: L’oferta gastronómica: Malament Regular Bé Molt bé L’atenció del personal: Malament Regular Bé Molt bé La presentació dels plats: Malament Regular Bé Molt bé La qualitat dels aliments: Malament Regular Bé Molt bé La rapidesa del servei: Malament Regular Bé Molt bé La neteja general: Malament Regular Bé Molt bé L’ambient en general: Malament Regular Bé Molt bé La relació qualitat-preu: Malament Regular Bé Molt bé L’horari del serveis: Malament Regular Bé Molt bé Amb quina freqüència visites el Restaurant? Diari Varis cops per setmana Un cop per setmana Varis cops al mes Un cop al mes Esporàdicament Quan sols venir al restaurant? Entre setmana Cap de setmana Quin tipus de serveis utilitzes més habitualment? Esmorzar Dinar Sopar Copes Recomanaries el Restaurant a un amic? Segur que si Probablement Segur que no QUALIFICACIÓ GENERAL Qualificació general del Restaurant Club Nàutic Port de La Selva, considerant: (1) molt insatisfet a (10) molt satisfet. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 OBSERVACIONS I SUGGERIMENTS Accepto la Política de Privacitat (Llegir) OPCIONAL: Nom i Cognom: Telèfon: Email: Les respostes seran tractades de forma confidencial i seran utilitzades únicament per millorar el servei que facilitem. Time's up 23 novembre, 2016