Empreses Col·laboradores

El Club Nàutic Port de la Selva compta amb Empreses Col·laboradores, que ofereixen un tracte preferent als seus Socis / Sòcies.

Pel fet de ser membre del Club, podreu gaudir d’avantatges i descomptes exclusius, que ofereixen les nostres Empreses Col·laboradores.

Tan sols heu de presentar el vostre carnet que us acredita com a Soci / Sòcia Titular del Club.

Consulta avantatges i/o descomptes que ofereix cada Empresa Col·laboradora

Recordeu: Les Empreses Col·laboradores aplicaran única i exclusivament els descomptes sobre els serveis i/o productes anunciats en aquesta web, i sempre que l’adquirent sigui Soci / Sòcia del Club.

Per qualsevol incidència, contacteu amb nosaltres, trucant a les oficines del Club: Tln. 972 38 70 00, o be escrivint a l’adreça de correu electrònic: nautic@cnps.cat.

VOLS SER EMPRESA COL·LABORADORA?

T’ajudem a promocionar els teus productes i/o serveis, a través de les nostres xarxes.